Logo Connect FDA

Şirket gruplarına özel olarak geliştirilen Connect FDA, grup bünyesindeki firmalar arasında hızlı veri aktarımı yaparak verimliliğin artırılmasını sağlıyor.

Operasyonel verimlilik ve doğruluk

Connect FDA kullanan ve ortak veritabanı bulunan şirket gruplarında, firmalar arasındaki bilgi ve belge paylaşımları anlık olarak ve otomatik şekilde yapılabiliyor. Böylece zaman tasarrufu sağlanırken, manuel aktarımda oluşabilen operasyonel hatalar da ortadan kaldırılıyor.

Özellikleri

  • Connect FDA ile kayıtlar ve fişler, cari hesap kartları, malzeme sınıfı kartları, fiyat kartları, malzeme fişleri, sipariş bilgileri, irsaliye bilgileri, fatura ve muhasebe fişleri istendiği anda Logo ürünlerine aktarılabiliyor. Ayrıca tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimleri de yapılabiliyor.
  • Fatura, sipariş, irsaliye, malzeme kartı gibi belge ve veriler Connect FDA'nın dijital ortamında güvenle saklanıp transfer edilebiliyor.