LOGO START

Yeni kurulmuş veya mevcut küçük ölçekli işletmeleri desteklemek üzere geliştirilen Logo Start, stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin tek noktadan yönetimini sağlayarak iş yükünü hafifletiyor ve kârlılığı artırıyor.

Yeni Bir Başlangıç İçin

Yeni kurulan bir işletmenin hedefleri kadar ihtiyaçları da çoktur. Kolayca ve kısa sürede devreye alınan Logo Start, hedeflere ulaşmak için gerekli teknolojik altyapıyı sağlamanın yanı sıra günlük işlemlere yönelik tüm ihtiyaçları da karşılıyor. Emlakçı, sigortacı, poliklinik, kırtasiye, çiçekçi, pastane, parfümeri, dershane ve galeri gibi muhasebesini dışarıdan takip eden, tek kullanıcılı, küçük ölçekli işletmeler Logo Start ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimini tek bir noktadan yapabiliyor.

Özellikler

  • Ürün devamlılığı ve müşteri memnuniyeti için stokları sürekli kontrol altında tutmak gerekiyor. Logo Start güncel stok bilgilerini, ürün giriş-çıkışlarını, konsinyeleri, stok değerlerini ve ürün görsellerini içeren ürün kartlarıyla stok takibini kolaylaştırıyor.
  • Gelen siparişleri müşteri bilgisi, sipariş tarihi, teslimat tarihi gibi verileri de girerek kaydeden Logo Start, tüm siparişleri tek noktadan takip etmeyi sağlıyor. Böylece aynı müşteriden gelen bütün siparişler tek ekranda görülebiliyor. Siparişlerle stokların karşılıklı kontrolü sayesinde, stok yetersizse Logo Start doğrudan sipariş verebiliyor.
  • Logo Start, siparişlerin faturalaştırılması sürecini de otomatik olarak yönetiyor. Gelen siparişleri irsaliyeye, kesilen irsaliyeler de faturaya kolayca dönüştürülebiliyor. Önceden tanımlanmış indirim, masraf ve promosyonlar da faturaya doğrudan yansıtılıyor. Böylece süreç insan kaynaklı hatalar söz konusu olmaksızın, tamamen Logo Start üzerinden tamamlanıyor.
  • Her müşteri için Logo Start üzerinde oluşturulan cari hesaplarda müşterilerin aylık satış tutarları, toplamları, riskleri ve risk limitleri tanımlanabiliyor. Satırlar halinde işlenen cari hesap işlemleri baz alınarak istenen zaman aralığı için ürün alış-satış dağılım raporları alınabiliyor.
  • Kredi kartıyla yapılan satışlar, tahsilatlar ve banka geri ödemeleri Logo Start ile kolayca izlenirken, tüm hesaplar için ayrı ayrı banka ve puan komisyonları tanımlanıp geri ödeme planları oluşturulabiliyor. Logo Start ile ayrıca taksitli satışlar da yapılabiliyor, tüm fatura işlemleri taksitlendirilebiliyor ve yeni ödeme planları oluşturarak eksik ödemeler takip edilebiliyor.

Logo Start'ınız varsa, bankacılık işlemlerine zaman harcamanız gerekmiyor. Bankalardaki ticari hesaplar ve kredi hesapları, banka/şube adları ile birlikte ya da ayrı ayrı izlenebiliyor. Havale, EFT, çek/senet ödemeleri ve gelen ödemeler de Logo Start ile kolayca takip edilebiliyor.

Çek/senet tahsilat ve ödemeleri, fatura kapatma, kasadan kasaya virman gibi her türlü günlük nakit hareketi Logo Start ile kolayca takip edilebiliyor. Çek ve senet gibi değerli evraklar tarihlerine, numaralarına ve vadelerine göre kaydedilebiliyor. Açılan kayıtlar üzerinde çek ve senetlerin durumları (“portföy”, “ciro edildi”, “bankaya verildi” vb.) adım adım izleniyor, böylece hiçbir detay gözden kaçmıyor. Durumu değişen çek ya da senetler için gerekli dekont ve fişler, Logo Start tarafından otomatik oluşturuluyor.