Logo Hazine Yönetimi

Logo ERP ürünleri ile bankalar arasındaki süreçleri yöneten Logo Hazine Sihirbazı, bankalarda oluşan verilerin ERP'ye hızlı bir şekilde girilmesini sağlıyor. Aynı zamanda ödemelerin zamanında ve doğru bir şekilde yapılmasını da mümkün kılan bu çözüm, bir yandan veri güvenliğini artırırken, diğer yandan da operasyonel avantajlarıyla zaman tasarrufu kazandırıyor.

Banka ile ERP arasında güçlü aktarım

Logo Hazine Sihirbazı, ödeme ve tahsilat da dahil olmak üzere tüm banka işlemlerinin kullanıcı kontrolünden geçirilmesini ve oluşturulan kurallar doğrultusunda ERP sistemine entegre edilmesini sağlıyor. Bu uygulama özellikle banka ödeme ve tahsilat süreçlerinde kullanıcılara zaman tasarruf sağlıyor ve kullanıcı kaynaklı veri girişi hatalarını minimum düzeye indiriyor.

Uçtan uca DBS takibi

Logo Hazine Sihirbazı, yönetimi en zorlu süreçlerden biri olan Doğrudan Borçlandırma Sistemi (DBS) için tüm sürecin baştan sona takip edilmesini sağlıyor. Böylece müşteri limitleri kontrol edilebiliyor, çalışılan tüm bankalara gönderim tek bir platform üzerinden yapılabiliyor, tahsil edilen faturalara ait ödeme kaydı ve borç kapama işlemleri otomatik olarak gerçekleştirilebiliyor.

Özellikleri

  • Logo Hazine Sihirbazı, merkezde kullanılan ERP çözümleri ile entegre çalışarak hazine yönetimi süreçlerinde sistemler arası veri tutarlılığını sağlıyor. Ayrıca gerekli belgelerin kolay bir şekilde hazırlanıp sistemler arasında zahmetsizce transfer edilebilmesi sayesinde operasyon hızı artıyor.
  • Logo Hazine Sihirbazı sayesinde tüm banka hesap hareketleri ERP'ye otomatik aktarılıyor ve tek noktada listelenebiliyor. Böylece hem kullanıcılar zaman tasarrufu elde ediyor hem de hatalı kayıt girişleri yaşanmıyor. Logo-banka bakiye raporu gün sonunda sistem üzerinde kolayca alınıyor. Garanti Bankası, İş Bankası, Yapı Kredi Bankası ve Akbank gibi önde gelen 20'den fazla banka ile hazır entegrasyon imkanı bulunuyor.
  • Bu uygulama ile müşteri limitleri kontrol edilebiliyor, tahsilat faturaları sistemden alınarak bankaya aktarılabiliyor. Tahsilat akıbetlerinin takibi de sistem üzerinden yapılırken, banka fişleri doğrudan sisteme atılabiliyor ve fatura bazlı borç kapama işlemleri otomatik olarak gerçekleştirilebiliyor. Bütün bu işlemler otomatik şekilde sistem üzerinden gerçekleştirildiği için insan kaynaklı hatalar azalıyor ve yüzde 90'a varan oranda iş gücü tasarrufu sağlanıyor.
  • Logo Hazine Sihirbazı sayesinde müşteri ya da kurum faturaları için otomatik ödeme tanımlanabiliyor, ayrıca faturalar internet bankacılığı ile sistem üzerinden de ödenebiliyor. Aynı şekilde, kredi kartı ödeme seçeneği de bulunuyor. Fişler sisteme otomatik olarak aktarılırken, müşteri borçları da fatura bazlı takip edilebiliyor.
  • Müşteri ve tedarikçi ödemeleri tek platform üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Böylece ödemeler üzerinde tam kontrol sağlanıyor ve iş gücünden tasarruf ediliyor. Ayrıca manuel işlemler azaldığı için hata riski de düşüyor. Tedarikçiye ödemesi yapılacak faturalar sistemden alınarak bankaya yönlendiriliyor ve daha sonra bankada takibi yapılabiliyor. Ödeme sonrasında dekontlar sistem üzerinden tedarikçilere gönderilebiliyor, fişler sisteme aktarılıyor ve böylece borç kapama işlemi tamamlanabiliyor. Ödemeler, virman işlemleri, personel ödemeleri de sisteme manuel olarak girilebilirlen, banka işlem fişi aktarımı da yapılabiliyor.

Logo Hazine Sihirbazı'nın standart şablonları kullanılarak farklı talimat tipleri için (EFT, havale, virman, döviz alış-satış, fatura ödeme, çek tahsilatı, teminat mektubu, teminat vade uzatma, vergi-SGK, fon dönüşü, kasa mevduatı, 3. şahıs ödemeleri, kredi kullanımı ve kredi kapama, plakadan rehin kaldırma, kredi erken kapama, O/N mevduat, vadeli mevduat, MTV, sözleşme ödeme, kredi geri ödeme, çek iade) otomatik talimatlar oluşturulabiliyor ve bu talimatlar arşivlenebiliyor.